tirsdag 9. juli 2013

Praktisk info - oppdatert!

Da nærmer det seg med stormskritt dere.. Bare en liten uke igjen til vi ser dere alle igjen til en uforglemmelig dag i Kristiansand. Vi gleder oss enormt mye til å se dere alle, og håper alle sammen er klare for en super dag :)

Vi tenkte å komme med en siste info på hva som skjer lørdag 13 juli. Noen spørsmål er kommet inn fra siden underveis, så det er fint å kunne informere alle om dette her..

Dagen begynner kl 13 i Oddernes kirke. Se her for å finne ut hvor det er. Det er selvfølgelig veldig fint om alle er på plass i god tid, slik at Silje kan entre kirken på slaget 13.00. Det kommer nemlig ett nytt par som skal vies etter oss, så vi kan ikke bruke så lang tid vi vil.. og vi må jo ha tid til noen bilder utenfor :)
I vielsen er så klart alle som ønsker velkommen til å se!

Vi og våre forloverne drar rett fra kirken til fotografering. Men vi håper at alle dere gjester drar rett videre  til Vigeland Hovedgård. Dere trenger ikke ta turen innom bensintasjonen, for det vil bli servert både mat og drikke når dere ankommer Vigeland Hovedgård.  Her får dere mulighet til å prate sammen og til å delta på litt lett underholdning.

Hvis det er sol og fint vær, er Vigeland Hovedgård ett fantastisk sted å være. Vi krysser fingrene for at det skjer, og det ser lovende ut for øyeblikket..Men det er også plass inne om det skulle regne ;)

Toastmaster vil holde dere informert om når vi nærmer oss bryllupsfesten. Da vil det umiddelbart bli en liten fotoseanse med oss og familie/venner. Så vi håper at alle holder seg i området så dere får vært med på bildene.

Etter dette igjen vil vi trekke inn og sette oss til bords. Det er da klart for bryllupsfest og vi regner med at dette skjer rundt halv seks.

Vi har ingen kontroll på om tale/underholdningslista er fullbooket, men vår toastmaster Are Njåstein gjør nok ingenting av om dere vil sjekke om det er "ledig" plass :) Hans nr er: 98 23 90 03. Minner om at vi tar med data, og at det er lerret, prosjektor og mikrofon der. Vi kommer også til å ha med et el-piano.

Utover kvelden vet vi ikke hvordan tidsskjema vil bli, men stedet stenger rundt kl 02.00, så da er vi i mål. Vi bestiller 2 maxi taxier til å frakte gjester ned til byen igjen. Det går også an å koordinere internt i familie/vennegjengene. (Kan være lurt å bestille taxi tidligere på dagen, i og med at det tidspunktet er populært blant taxisjåførene.)

Noen har også spurt oss litt i forhold til klesvalg. Bortsett fra at det kun skal være èn hvit kjole blant gjestene, har vi ingen sterke meninger om hvilke farger som er lov/ikke lov, om kjolen er lang/kort, eller om det skal være dress/smoking/bunad osv. Kom i det som dere føler dere fine i :) Regner med det blir en god blanding :)

Håper det gav litt svar på eventuelle spørsmål :)
Vi ses SNART! :D Hurrra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar